"Federer ni kršil pravil"

12.07.2018
LONDON, VELIKA BRITANIJA - Predstavnik Wimbledona nima pripomb na strategijo Rogerja Federerja.

Roger Federer nisamo briljanten tenisač, temveč tudi odličen poslovnež. To je dokazal na letošnjem Wimbledonu, ko se je na osrednjem igrišču nepričakovano pojavil v oblačilih znamke japonskega proizvajalca Uniqlo. Pred tem je celo svojo kariero igral v oblačilih znamke Nike, s katerim je imel pogodbo sklenjeno do marca 2018.

Švicar, ki mu je kot branilcu naslov pripadla čast, da odigra prvi obračun na osrednjem igrišču, se je sploh prvič v javnosti pojavil v japonski znamki in poskrbel za lepo promocijo novega poslovnega partnerja. Odločitev, da novost razkrije na največjem odru, kar ga premore teniški svet, zagotovo ni bila naključna.

"Razkritje je bilo res kar veliko," je komentiral komercialni direktor Wimbledona Mick Desmond. "To je popolnoma v redu. Gre za očitno marketinško potezo s strani Rogerja. Mi smo priskrbeli oder, on je pripravil razkritje," je dodal.

Wimbledon o nameri 20-kratnega zmagovalca grand slamov ni bil seznanjen nič bolj kot navijači, čeprav je oprema pred začetkom turnirja podvržena temeljitemu pregledu. "Dokler so upoštevana pravila glede bele barve in velikosti zaščitnega znaka, je vse v redu. Klub je opremo pregledal s tehnične perspektive. Komercialna plat je njegova stvar," je pojasnil Desmond.

Federer naj bi z Uniqlom podpisal desetletno pogodbo v vrednosti 300 milijonov dolarjev. Podrobnosti dogovora niso znane, novinar Sports Business Journala Daniel Kaplan pa trdi, da je dejanski znesek v resnici precej manjši.

"Niti približno ne gre za 30 milijonov na leto. Morda deset milijonov na leto. Nike je ponudil pet milijonov, pa še to samo v primeru, da bo igral. Uniqlo se je zavezal za deset let. 30 milijonov je nesmiselna številka. V javnosti se je pojavila zato, da bi upravičili izgubo zaščitnega znaka RF," je prepričan Kaplan.

Federer se z Nikejem še vedno pogaja o usodi logotipa RF, ki je v lasti ameriškega podjetja.

Federer se z Nikejem še vedno pogaja o usodi logotipa RF, ki je v lasti ameriškega podjetja.


pripravil: Ž. J.

foto: Zimbio.com

Oceni:
Deli z ostalimi:

Komentarji

POVEŽITE SE Z NAMI

ANKETA

Kje kupujete teniško opremo ?


ostale ankete